freak

Gud vad skönt det är ute idag! Har setat ute hela dagen här hemma hos mamma. Har precis klickat hem 2 fina toppar. Snart ska jag, dompa och erica åka in och köpa pizza, mums! Hade en riktigt mysig dag och kväll hos Amanda igår. Först grillade vi, så jävla gott, haha helt sjukt. Sen tog vi bara det lugnt, satt och snacka och så. Daniela, Sara & Malin drog vid 9. Då kom gurra och gjorde mig och amanda sällskap. Kim kom och hämtar mig vid halv 11 ungefär. Imorgon ska jag till tandläkaren vid 8, hatar det. Men sen är jag ledig resten av dagen så det är ju kalas! :) Har tyvärr inga bilder så ni får två bra låtar! Den första låten, Freak med Urban Cone spelar på Safiren nästa lördag. Jag ska dit på lördag eftermiddag och kika på dom med Maja eftersom hon jobbar där och ska dit och greja osv. kult
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0