fredag 26 april

Eftersom vi inte har något internet i lägenheten än så får jag inte så himla mycket gjort här, som ni kanske märker. Men nu befinner jag mig hemma hos mamma kom kom hit runt 5. Kim jobbar så jag hade inget för mig så åkte hit efter skolan. Topparna jag klickade hem när jag var här förra gången har också kommit nu, kanoners! Var en runda på stan med Malin när vi slutade. Fick med mig en jacka, dööösnygg, bh och trosor, ett halsband, ett par jeans. Tror det var allt. Mycket nöjd iallafall. haha nu är man typ pank igen, hatar att jag spenderar nästan alla pengarna samma dag som jag fått dom.. Imorgon ska jag hem till Saris som har fyllt år och äta middag, grattis babe!! På söndag ska jag bara va hemma och mysa med min prins, blir lite fredags mys fast på en söndag. Valborg börja närma mig, ser fram emot det faktiskt, för första gången haha. Hoppas bara att vädret är på våran sida på tisdag! Nu ska jag äta, hörs när vi hörs! Puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0