plus awards

 
Igår hade vi våran modevisning med skolan. Var i skolan klockan lite efter sju på morgonen, då var det bara att sätta igång och styla våran modell, smink, hår och kläder. Det var väldigt stressigt med roligt! Vid halv 11 drog vi och käka sen till lokalen där modevisningen va. Kom hem vid 5 och då köra dompa och erica hem mig. När jag kom hem så gjorde jag och min pojke mat och myste. Torsdagsmys fick det bli eftersom han jobbar hela helgen. Just nu befinner jag mig ute hos pappa, har ätit middag och nu kollar vi på tv. Snart kommer Kim och hämtar mig, ska hem och gosa ner mig i sängen med han <3 Imorgon ska jag upp rätt tidigt, ska in till stan och sen ut till Strångsjö igen, denna gång hem till bästa Mandy. Blir grillning och mys med brudarna. På söndag ska jag nog hem till mami och mysa med henne, haha saknar henne lite faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0