They say bad things happen for a reason


hej världens tråkigaste blogg! Allvarligt, det här går inte haha, jag suger på att blogga och vet knappt om det är roligt längre. Men nu klickade jag mig in här för att jag inte har så mycket att göra. Nu har jag iallafall flyttat ihop med min pojke och det känns hur bra som helst! Dock har vi inget internet än så det känns ju lite sådär. Det är en anledning till varför det har stått stilla här. Vad har hänt sen sist då? Förra helgen firade vi ju Malin, det va skojsigt! Sen drog ju skolan igång och det sög ju, hoppas den här sista tiden går fort nu så vi får sommarlov! Sen har vi hållt på och grejat massa i lägenheten, varit och hälsat på mamma och dompis, färgat håret osv. Och nu är jag hos min pappa, kom hit igår. Ska va här idag också, vid 4-5 kommer Kim hit, vi ska grilla!! SÅ JÄVLA GOTT. Senare under kvällen åker vi nog hem till oss och myser. Nu ska jag duscha och fixa lite, ha det bra så hörs vi nån annan dag! Puss
 
så jävla kul inlägg, jag veeeet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0