20 juni

 
Nu är sommarlovet i full gång! Så himla skönt att vara ledig. Ja när jag inte jobbar då. Har fått sommarjobb på Djulö Herrgård. Jobbade igår kväll och ska jobba ett kort pass imorgon. Imorgon är det midsommar, då blir det fest och på lördag ska vi va ett helt gäng här hemma hos mig och kim och föra sen vidare. Nästa helg fyller jag år! 9 dagar kvar. Just nu sitter jag och kollar på filmen "Mean Girls" som går på tv. Har nyss plockat undan tvätt och bäddat sängen. Min man är och sliter på jobbet. Det är så tråkigt att va själv hemma. Men på eftermiddagen ska jag in till stan och träffa tjejerna. Blir nog en sväng till djulö, vattenpipa osv. Mysigt. Sen ska jag hem och mysa med min prins. Hoppas ni får en bra midsommar! Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0