That smile has broken a couple hearts

 
Har haft saker för mig nästan hela tiden sen sist jag var inne här, och det kommer antgligen fortsätta så eftersom jag får sommarlov nästa torsdag!! helt sjukt, känns som att det snöade förra veckan haha. Va har hänt sen sist då? I fredags kom ju Dominiq så vi hade middag hos mamma. Mysigt. I lördags åkte jag och Kim till Örebro och handla grejer till lägenheten och kläder. I söndags åkte vi in till stan för att äta och fika på Majas andra jobb, Djulö herrgård. (Förhoppningsvis mitt sommarjobb hehehe, håller tummarna Maja!) Sen när vi var mätta och belåtna så gick vi ett varv och kikade bland annat på deras otroligt fina vinkällare, fytusan herregud, det va så snyggt och fräscht! Senare åkte vi hem till pappa och jag, kim och milton hade vattenkrig haha. barnsligt men roligt.. Idag var sista dagen på praktiken, så skönt att slippa gå dit om jag ska va helt ärligt. Gick ut med ett såhäääär stort leende. Mötte upp Malin på stan för att träna, gick bra men åh vad jobbigt det va. Nu sitter jag nyduschad i soffan och ska ut och röka. Jaaa jag vet, jag måste sluta, inte undra på att det är jobbigt att träna hahaha. Imorgon ska jag iallafall till skolan, fast jag inte behövde. Ska färga mitt hår sen tillbaka till Katrineholm igen. Imorgon blir det grillning och mys med världens bästa tjejer ute i Julita.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0