onsdag

den här dagen började inte som jag hade tänkt mig. skulle ta en buss in till tåget, men bussen kom inte. Så nu sitter jag hemma och väntar på nästa. Jag stressade som fan för jag försov mig. Men nästa buss går om 45 min. Det är inte ens värt att åka till skolan nu när jag bara kommer ha en lektion, dock är den lång men ändå. Har ändå inget annat att göra så. Ikväll ska jag mysa med hjärtat. Imorgon ska jag mysa med tjejerna hemma hos Daniela, äta middag osv, myspys. på fredag blir det lugnt och på lördag bli det fest! Det här lovet kommer bli fett! nu ska jag ut i solen och röka, det är sjukt skönt väder ute nu! hoppas det håller i sig bara. hejhej
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0