studiedag

 
kan ju säga att det är för jävla skönt att vara ledig, att vara hemma från skolan utan att få ångest. Just ni ligger jag i Kims säng, har proppat i mig lite fruskot och ska snart ut och röka. Den här veckan har vart helt okej, och helgen som va också. Jag har varit i lägenheten och grejar lite. Åt på Joáns. Haft myskväll med malin och amanda, vi käkade plankstek osv. umgåtts med familjen, min moster och hennes kille kom i fredags. Fick en ny västa och en fin plånbok av dom. Drack lite vin och pratade skit långt in på småtimmarna. I lördags firade vi mormor som hade fyllt år. trerätters, vin&bubbel, melodifestivalen osv. Nu taggar vi för den här helgen! På fredag ska jag på lokalfest med ett gäng bra brudar. Och även där kommer jag träffa vänner som jag inte gjort på länge! Så ska bli riktigt kul faktiskt. På lördag vet jag inte vad som händer. ligger väl antagligen helt död efter fredagen haha. Återstå att se. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0