But we young right now

 
Hej! nu har vi äntligen fått internet så kommer förmodligen bli en förbättring här. Just nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik, väntar på att maten ska bli klar. Jag & Kim tog en sväng ner till sjön förut och fiskade, dock ingen fisk men det var mysigt ändå. Imorgon är det en kort skoldag, som tur är. Efter skolan ska jag möta upp Amanda, gå till hennes moster och va där ett tag sen vidare och grilla med tjejerna. Måste plugga men eftersom jag är expert på att säga "jag gör det imorgon" så får det bli så idag också haha. Fast imorgon har jag ju inte tid till det kom jag på nu och jag har ett fet prov fredag, men ååååh orkar inte, hej F!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0