fredag

Hej på er! Ligger hemma i sängen, skippade skolan idag som alla andra, för tipspromenad är inte min grej känner jag. Äter just nu världens godaste frukost som mitt hjärta köpte till mig innan han drog och jobbade. Ikväll kommer Daniela, Sara och Amanda hit för mys. Ska laga plankstek, snacka skit och mysa. Imorgon ska jag till Forssjö för att fira min moster och morfar som har fyllt år. Så blir en lugn och skön helg. Nu ska jag fortsätta moffa i mig frukosten sen ut och röka. hahaha mina grannar är lite konstiga.. varje gång jag är ute och röker så smäller, verkligen bokstavligen smäller de igen deras balkongdörr. Lika roligt varje gång, fattar inte vad problemet är, jag får röka hur mycket jag vill! mohaha
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0