söndag

Veckans tråkigaste dag. Ångesten smyger sig på. Har en hemsk veckan framför mig, längtar redan till helgen. Hade en mysig dag med mamma och kvällen hos mormor igår. Vid 10 traskade jag hem till Kevin för lite skitsnack, där var det ungefär 13 grabbar som kolla fotboll haha. Fick lite tid iallafall med mina pojkar Kevin & Jocke. Dom är bäst. På tisdag ska jag och Malin börja träna igen, det är väl det ända positiva som kommer att ske denna vecka. Men snart är det sommarlov, och snart fyller jag 18! Hoppas tiden rinner iväg tills dess. Asså vi börjar 3:an!? Känns som att jag nyss började 7:an. Ett år kvar i skolan, sen är det våran tur att vara lyckliga studenter! Åh vad jag längtar till allt roligt som kommer hända. Nu ska jag sluta drömma mig bort och gå ut och röka. Saknar mitt hjärta som är och jobbar till sent!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0