Tisdag

Min blogg suger, har fortfarande inget internet hemma fast jag börjar blir van haha. Är inte på mobilen nu. Lovar att det blir bättre när vi får internet. Ligger just nu sömnlös i sängen bredvid min älskling som ligger och sover som en stock. Idag har det vart sjukt skönt ute. Kim och jag har hängt på ballen hela dagen. Och jag har bränt mig på bröstet och armarna. Men vad gör det om hundra år? Nu ikväll har vi myst framför Beck. Imorgon är det skola, sug! Sen ska jag och min man kolla fotboll. Imorgon börjar helgen, behövligt kan jag säga! Dock jobbar kimpa hela helgen. Men på fredag kommer Malin och Amanda hit och gör mig sällskap. Blir film, och massa onyttigt. Resten av helgen vet jag inte vad jag ska hitta på. Plugga bör göras men har ingen lust. Nu börja sömntutan här och snarka, bäst jag puttar till han lite så han slutar, funkar alltid! 👍 Det var allt för den här gången haha. Ha det bra så länge. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0